فایل ورد مقاله بررسي کارکردهاي اخلاقي در مديريت بازاريابي

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله بررسي کارکردهاي اخلاقي در مديريت بازاريابي دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله بررسي کارکردهاي اخلاقي در مديريت بازاريابي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله بررسي کارکردهاي اخلاقي در مديريت بازاريابي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله بررسي کارکردهاي اخلاقي در مديريت بازاريابي :


محل انتشار: دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
تعداد صفحات:14
نویسنده(ها):
مجید اسماعیل پور – استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه خلیج فارس، بوشهر، ایران.
علی دژگاهی پور – دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی، دانشگاه خلیج فارس، بوشهر، ایرا . ن

چکیده:
یکی از ضروریات توسعه و رونق اقتصادی کشورها، توجه به اخلاقیات بازرگانی است. رعایت اصول اخلاقی ازسوی دولتمردان و مدیران شرکت ها در یک کشور به پویایی و شکوفایی یک اقتصاد سالم منجر می شود. باتوجه به اهمیت اخلاق در کسب و کار های امروزی و تبدیل شدن اخلاق به یک استراتژی برای پیشبرد اهداف شرکت در مواجه با رقبا، مطالعه و پژوهش در این زمینه ضروری است. هدف این مقاله تبیین نقش معیارها وارزش های اخلاقی در بازاریابی و کسب و کار می باشد. با بررسی جامع مبانی و ادبیات نظری موضوع، مشخص گردید که رعایت اخلاقیات در تمام فعالیت های بازاریابی و بالاخص فعالیت های آمیخته بازاریابی ضروری است. مقاله حاضر با استفاده از شیوه ی توصیفی- تحلیلی و با بررسی مقالات موجود در این زمینه، به تبیین نقش اخلاق در مباحث بازاریابی و همچنین به بررسی عوامل تاثیر گذار در تصمیم گیری اخلاقی بازاریابی در یک شرکت ها می پردازد. در آخر ما پیشنهاداتی برای بکارگیری مباحث اخلاقی در موضوعات اصلی بازاریابی خواهیم پرداخت.

توضیحات بیشتر