فایل ورد مقاله بررسي عوامل موثربررفتارخريد محصولات سبز درمصرف کنندگان تهراني

لینک دانلود

فایل ورد مقاله بررسي عوامل موثربررفتارخريد محصولات سبز درمصرف کنندگان تهراني دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله بررسي عوامل موثربررفتارخريد محصولات سبز درمصرف کنندگان تهراني کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله بررسي عوامل موثربررفتارخريد محصولات سبز درمصرف کنندگان تهراني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله بررسي عوامل موثربررفتارخريد محصولات سبز درمصرف کنندگان تهراني :


محل انتشار: دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
تعداد صفحات:12
نویسنده(ها):
هما دروددی – استادیارعضو هیئت علمی دانشگاه ازاداسلامی واحدزنجان دانشکده علوم انسانی
ساناز جهانگیریان – دانشجوی کارشناسی ارشدمدیریت بازاریابی دانشگاه ازاداسلامی واحدزنجان

چکیده:
افزایش نگرانی و اگاهی های عمومی نسبت به سلامت جامعه و حفاظت ازمحیط زیست منجر به پیدایش گروه جدیدی ازمشتریان به نام مصرف کننده سبز شده است همزمان با افزایش اگاهی این مشتریان شناخت عوامل موثربرقصد خرید محصولات توسط مصرف کنندگان ضروری به نظر می رسد هدف این پژوهش بررسی تاثیرعوامل موثربررفتارخرید سبزمصرف کنندگان می باشد داده های مورد نیاز پژوهش ازطریق توزیع پرسشنامه ای ساختاریافته میان نمونه ای 170 نفری ازمشتریان سبز شهرتهران جمع اوری گردید و با ازمون همبستگی جزئی و تفکیک و نرم افزار SPSS تحلیل شدند و درنهایت این عوامل رتبه بندی میگردند نتایج پژوهش نشان میدهد که افزایش اگاهی اعتبار برند سبز و نگرش به تبلیغات بررفتارخرید سبزتاثیر گذار می باشد ولی ارتباط تبلیغات با زندگی روزمره مشتری نقشی دررفتارخرید سبز مصرف کنندگان ندارد

توضیحات بیشتر